Ügyintézési rendünk

Ügyintézés, Megrendelés menete: (információkereséstől, az átadáson át, a karbantartásig)!

INGYENES, DÍJ ÉS KÖTELEZETTSÉG MENTESEN:

  • Keressen minket! Amennyiben szigeteléssel kapcsolatos igénye merült föl, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk! A TECHNOLOGIES (www.tetoszigetelok.hu www.technologiak.hu ) megkeresése, kapcsolatfelvétel, online felületeken, üzleti elérhetőségeinken, érdekkörünkbe tartozó cégcsoport másik tag vállalatának ajánlása, partnereink ajánlása vagy közös partnerük ajánlása alapján.
  • Tekintse meg referencia munkáinkat! Amennyiben lehetősége van rá, keresse fel referenciáink helyszínét és megrendelőjét, érdeklődjön munkáinkról! Előre egyeztetett időpontban megszervezzük referenciáink megtekintésének lehetőségét! Kérjen információt rólunk, referenciáinkról, megrendelőinktől, partnereinktől és tekintse meg a meghirdetett referenciáinkat.
  • Cseréljünk információkat!  (a szigeteléssel érintett munkáról, technológiáról, helyszínről, időpontokról, …) . Rövid információ csere telefonos vagy online üzleti elérhetőségeinken.
  • Kérjen tanácsot az adott szigeteléssel érintett folyamatokkal kapcsolatosan! Tanácsadás üzleti elérhetőségeinken, telefonon vagy online kommunikációs felületeinken.
  • Megrendelői igények pontosítása! Minőségi, időbeli, ár, ár- érték arány szerinti igények megállapítása. Részletes információk bekérése a megrendelői igényekről és az elvégzendő kivitelezésről, kép, tervrajz, kivitelezési terv, skicc rajzok, műszaki leírás, rövid megrendelői leírás. Itt vizsgáljuk meg azt, hogy a Megrendelő mit vár el tőlünk, mikor, hol, milyen technológiával, milyen kiegészítő szolgáltatásokkal,….
  • Ingyenes tájékoztató árajánlatunkat elkészítjük és eljuttatjuk ajánlatkérő, érdeklődő részére. Ez az ajánlat tájékoztató jellegű! Az ajánlatunk, az ajánlatban szereplő tételekre és mennyiségekre vonatkozik. Amennyiben valamelyik felmért tétel mennyisége eltér a ténylegesen kivitelezendő, avagy kivitelezett mennyiségtől, annak megfelelően az adott tétel egységáraknak figyelembevételével, a ténylegesen kivitelezett mennyiségek alapján, változik ajánlatunk. Ajánlataink tárgyalási alapot képeznek, az ajánlatok tételeinek értelmezésével, minőségi tartalmával illetve további pontosításával, módosításával kapcsolatosan készséggel állunk rendelkezésékre.

 

FELMÉRÉSI, AJÁNLAT KÉSZÍTÉSI SZOLGÁLTATÁS MEGRENDELÉSE

  • Rendelje meg részletes, tételes ajánlatkészítésünket, felmérésünket! Az ajánlatkészítésnek és felmérésnek díja van, végül pedig ingyenes, hiszen amennyiben az ajánlat alapján megrendelésre kerül a kivitelezési munka, a szerződéskötésünk alkalmával a kifizetett díj levonásra kerül az ajánlati árból. Az egyedileg kalkulált, a projekt helyszín, a kivitelezés fajtája és volumene alapján meghatározott díj megfizetése után megkezdődik a részletes felmérés és ajánlatkészítés.  A megrendelő részére átadott, hivatkozási számmal ellátott dokumentáció tartalmazza a felmérési adatokat, a feltárások adatait, képeket, egy leírást a meglévő állapotról és a javasolt kivitelezendő munkafolyamatokról, alkalmazandó technológiáról, kivitelezés ütemezését, várható időtartamát és kezdési időpontjának megjelölését, részletes egységáras árkalkulációt anyag és díj lebontásban.
  • Rendelje meg szolgáltatásainkat! Az ajánlatra való hivatkozással levélben vagy elektronikus levélben megrendelheti az ajánlatban rögzített, szolgáltatásainkat.
  • Megrendelés visszaigazolása. A hozzánk beérkezett megrendeléseket, a megrendelés formájának megfelelően visszaigazoljuk. Visszaigazoló dokumentumunkban pontosan ütemezzük a kivitelezést.
  • Szerződés tervezet elkészítése. A kivitelezési munka vagy szolgáltatás volumenétől függően, előkészítjük vagy elkészítettjük szerződésünk tervezetét, melyet elküldünk megrendelőnk részére. A tervezet értelmezése, esetleges pontosítása, módosítása után véglegesítjük szerződésünket.
  • Szerződéskötés. A szerződő felek számára egyeztetett alkalmas időpontban és helyszínen minden fél aláírásával hitelesítésre kerül a szerződés.
  • Munkaterület átvétele. A szerződésünk szerint a munka megkezdésének időpontjától a munkaterület átvétele megtörténik és felvonulásunk megkezdődik a munkaterületre.
  • Építési napló megnyitása. A szükség és előírás szerint az építési napló megnyitásra kerül, bejegyzések vezetése elkezdődik a kivitelezés átadásáig. Szükségszerű dokumentumok feltöltésre kerülnek az elektronikus építési napló felületeire.
  • Kivitelezés. A szerződésben vállalt kötelezettségeinket maradéktalanul telesítjük.
  • Készre jelentés. A Megrendelő részére, határidőre vagy határidő előtti teljesítjük a vállaltakat és erről dokumentumot készítünk, melyben tájékoztatjuk a megrendelőt a kivitelezés elkészültéről. Az átvétel időpontjára egyeztetést kezdeményezünk.
  • Munkaterület átadás-átvétel. A kivitelezés helyszínén, ténylegesen kivitelezett egységek felmérése, felmérési napló késztése.
  • Dokumentumok átadása. Megrendelőnk részére átadjuk a Teljesítmény nyilatkozatokat, megfelelőségi tanúsítványokat és egyéb szükséges igazolásokat.
  • Teljesítési igazolás kiállítása. A Megrendelőnk igazolja, hogy milyen mennyiségű, minőségű munka valósult meg és ennek ellenértékeként, a szerződés és annak minden melléklete, módosítása értelmében, mekkora összeg számlázható.
  • Számla kiállítás. A teljesítési igazolás alapján a kiállítjuk a számlát, megrendelő részére elektronikus formában eljuttatva, igény esetén, papír alapon is az igény szerinti példányszámban.
  • Garancia hosszabbítása. Egyedi megállapodás alapján szerződést kötünk rendszeres tisztítási és karbantartási munkákra, amely által akár 30 évig is garantáljuk a kivitelezésünket.
  • 1. éves Bejárás. A megrendelő által igényelt szolgáltatás keretében vagy a szerződés részeként. A Megrendelővel egyeztetve vagy önálló módon is történhet a saját belátásunk szerint a kivitelezés kontrolálása céljából.